Punkt Informacjny - Dworzec Zachodni PKS
Punkt informacyjny stanowić ma odpowiedź na potrzeby informacyjne cudzoziemców odwiedzających dworzec, zwłaszcza tych pochodzących z Ukrainy. Osoby te zazwyczaj nie mają dostępu do informacji o warunkach pobytu i pracy w Polsce, stając się łatwym celem dla nieuczciwych pośredników i pracodawców.
Coraz większy napływ cudzoziemców do Polski sprawia, że Dworzec Autobusowy Warszawa Zachodnia razem z Agencją EWL podjęli inicjatywę wsparcia oraz pomocy osobom przyjeżdżającym do Polski. Dworzec Zachodni ze względu na swoje funkcje i położenie jest punktem gromadzenia się dużej ilości obywateli państw ze wschodniej granicy.
W punkcie są udzielane informacje o prawach, obowiązkach i możliwościach jakie stoją przed migrantami, są również dostępne materiały informacyjne, broszury oraz ulotki.
Punkt jest czynny od 1 lipca 2015 r.
- Punkt jest prowadzony w 3 językach obcych: angielskim, rosyjskim i ukraińskim.
Adres | Dworzec Zachodni w Warszawie Aleje Jerozolimskie 144 |
Godziny otwarcia | - Punkt jest czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8 do 19 (w zależności od dostępności wolontariuszy godziny pracy mogą ulec skróceniu) |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | |
Telefon 1 | 22 428 27 86 |
Strona internetowa | https://dworzeconline.pl/info/strefa-pasazera/aktualnosci/stoisko-informacyjne-dworzec-zachodni |
Miasto | Warszawa |
Województwo | mazowieckie |
Skomentuj